سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت دوست، ناشی از نادرستی دوستی است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 88 اسفند 8 , ساعت 11:27 صبح

خیانت کروبی و خاتمی

خاتمی و کروبی پیغام دادند به کشور برنگرد، دستگیرت می کنند

 

اینم از رئیس جمهور مثلا مردمی ایران که چه جور به دشمنان این ملت خط فکری می دهد. آقای خاتمی دوران نفاق و دورویی تمام شد تا کی می خواهید پشت این و آن پنهان بشید یاد شما باشد خورشید پشت ابرپنهان نخواهد ماند
یک ضدانقلاب فراری که به اتفاق همسرش در پشت پرده هدایت مطبوعات زنجیره ای قرار داشت، فاش کرد با پیغام مستقیم خاتمی و کروبی مبنی بر اینکه مبادا به کشور برگردی و دستگیر شوی، در آمریکا مانده است.
مهرانگیز کار همسر سیامک پورزند و از متهمان کنفرانس برلین (سال 1379) توسط دادگاه به 4سال زندان محکوم شد و به جز اقدام علیه امنیت ملی، پرونده 3 اتهام دیگر وی همچنان مفتوح است که به اعتبار فرار وی از کشور رسیدگی نشده است. وی در گفت وگو با بی بی سی با ادعای اینکه به طور موقتی و برای درمان از کشور خارج شده، اظهار داشت: قرار بود من 6 ماه در آمریکا باشم منتهی شوهرم را که دستگیر کردند، دائما کسانی که در ارتباط با پرونده ایشان احضار می شدند به من بلافاصله زنگ می زدند که مبادا به کشور برگردی. بالاخره کار به جایی کشید که آقای خاتمی رئیس جمهور و آقای کروبی رئیس مجلس وقت این پیغام را برای من فرستادند. آقای موسوی خوئینی نماینده مجلس ششم ]فراری و مقیم آمریکا[ هم که من به کمیسیون اصل 90 شکایت کرده بودم، همین را به من گفتند. حتی برای برخی دوستان سطح بالای اصلاح طلب پیام دادم که عموما نظرشان بر این بود که من فعلا برنگردم.
وی که به همراه همسرش دارای سوابق سلطنت طلبانه و همکاری با رژیم پهلوی است، همچنین اذعان کرد که برخلاف دوران حاکمیت مدعیان اصلاحات، دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور دارای چنددستگی نیست. «کار» گفت: آن زمان از نظر امنیتی با یکدستی روبرو نبودیم و انواع تفکر وجود داشت اما ظاهرا الان یک نوع تفکر غلبه کرده است. ولی تا قبل از قصه انتخابات، ما درون سیستم امنیتی ایران انواع نگرش ها را می دیدیم، چون ما کار می کردیم.
مهره مرتبط با محافل آمریکایی همچنین به ملاقات خود با خاتمی درسال 2006 در هاروارد آمریکا اشاره کرد و گفت: ایشان در آن ملاقات به من گفتند از آقای شاهرودی خواستم دو سطر بنویسند که خانم کار هیچ مشکلی ندارد؛ ایشان امتناع کردند، من هم به شما پیام فرستادم که برنگرد.
وی مدعی شد «من الان پشیمانم که از کشور خارج شدم» اما توضیح نداد که پس چرا بازنمی گردد تا به تخلفات ضد امنیتی و ضد انقلابی اش رسیدگی شود.
مهرانگیز کار درباره فتنه سبز هم گفت: جنبش با انواع خطرات روبه روست. ما با بحران رهبری در جنبش مواجه هستیم. ما با بحران مطالبات مواجه هستیم و اصلا نمی دانیم همه سبزها چه خواسته ای دارند، خواسته تغییر رژیم یا برآمدن اصلاح طلبان. ما در یک بلاتکلیفی به سر می بریم.
شایان ذکر است ارتباط مقامات دولتی و حزبی جبهه اصلاحات با سردمداران گروهک های ضدانقلاب و سلطنت طلب مسبوق به سابقه است اما ارتباط مورد اشاره نشان می دهد آلودگی دولت اصلاحات به جریان ها و عناصر ضدانقلاب آلوده به سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس تا سطح مقامات ارشد آن دولت پیش رفته بود.

 

.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ