سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
 
جمعه 88 اسفند 7 , ساعت 12:56 عصر
اعتراف ریگی در حمایت آمریکا از گروههای تروریستی-1

سیا می گفت:حمله به ایران سخت است،اما در بالاترین سطح به شما کمک می کنیم

خبرگزاری فارس: سرکرده گروهگ تروریستی جندالله گفت: یکی از افسران سیا به من گفت که حمله‌ نظامی به ایران برای آمریکا بسیار دشوار است اما ما بر آن هستیم که از گروه‌های ایرانی که دارای توانایی برای ایجاد جنگ و دشواری علیه نظام ایران هستند، در بالاترین سطح حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جندالله در گفتگو با شبکه پرس تی‌وی با اشاره به همکاری نیروهای آمریکایی با وی برای اجرای حملات تروریستی برای ایجاد ناامنی در ایران، به ارتباطات گسترده عناصر وابسته به این کشور در کویته با وی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اعتراف کرد.
وی زمان این ملاقات‌ها را پس از درگیری هفدهم اسفند ماه عنوان کرد، که این درگیری‌ها در نزدیکی زاهدان روی داد.
ریگی با اشاره به سفرش به دبی برای دیدار با مامورین امنیتی آمریکایی دراین شهر تصریح کرد: شرط گذاشته بودیم تنها در صورتی با آمریکایی ها دیدار خواهیم کرد که حاضر به کمک باشند.
ریگی با اشاره به دست‌ودلبازی آمریکایی‌ها برای دادن کمک‌های مالی و سیاسی به این گروهک تروریستی اظهار داشت: آمریکای‌ها حاضر شدند به ما در زمینه آزادی نیروها و کمک مالی و نظامی ما کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه مقدار زیادی اسلحه و پایگاهی در نزدیکی مرز ایران با افغانستان تنها بخشی از کمک‌های امریکایی ها بود عنوان کرد که آمریکایی‌ها گفتند که آمادگی همکاری ها را در بالاترین سطح ممکن را دارند.
ریگی افزود: آمریکایی ها گفتند ایران راه خودش را طی می‌کند و در وضعیت فعلی ایران مشکل ما است نه القاعده و طالبان.
این تروریست در ادامه اذعان داشت: آمریکایی‌ها گفتند که ما مشکل طرح نظامی علیه ایران نداریم، حمله به ایران برای آمریکا بسیار دشوار است، سیا اهمیت خاصی برای تو قائل است و آمادگی انجام هر کاری برای تو را دارد؛ زیرا دولت ما به این نتیجه رسیده است که آمریکایی‌ها نمی‌توانند در برابر ایران کاری انجام بدهند و صرفا من(ریگی) می بایست عملیاتی را برای آنها انجام دهم.
ریگی در ادامه اعترافات خود گفت: یکی از افسران سیا به من گفت که حمله‌ نظامی به ایران برای آمریکا بسیار دشوار است اما ما بر آن هستیم که از گروه‌های ایرانی که دارای توانایی برای ایجاد جنگ و دشواری علیه نظام ایران هستند، حمایت کنیم.
وی در ادامه اعترافات خود با اشاره به قول مساعد مقامات امنیتی امریکایی برای اعطای دفتر در دبی و همچنینی پایگاهی در منطقه "ماناس " از قرار دیدار حضوری یکی از مقامات سیا از پایگاه این گروه پرده برداشت و افزود: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که سازمان ما توانایی ایجاد مشکلاتی برای جمهوری اسلامی را داراست و آنها آماده ارائه آموزش یا هرگونه کمک مورد نیاز را در ارتباط با امنیت مخابراتی و دیگر مسائل و حمایت های ضروری را دارا هستند.
ادامه دارد...

نتیجه گیری :

خیلی جالبه این به اصطلاح ابر قدرت وقتی چنین حرفی می زند که حمله به ایران برای آمریکا بسیار دشوار است نشان از چیست ؟ آیا غیر از این است که مردم سر افراز ایران با اتکا به ایمان به خدا، پیروری از اسلام عزیز وغیرت خود چنین رعب و وحشتی در دل دشمن قسم خورده خود ایجاد کرده اند .  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ