سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا، بر دشمنان یکدیگر تنگ است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 88 اسفند 6 , ساعت 3:50 عصر

دستگیری عبدالمالک ریگی غرور ملی ایرانیان را برانگیخت

خبرگزاری فارس: دستگیری عبدالمالک ریگی که در سال‌های اخیر مبادرت به جنایات هولناکی در منطقه سیستان و بلوچستان کرده بود، غرور ملی ایرانیان را برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مردم سیستان و بلوچستان با شنیدن دستگیری شرور معروف منطقه که در سال‌های گذشته جنایات زیادی را مرتکب شده از حادثه جنایتکارانه‌اش از تاسوکی گرفته تا حادثه تروریستی پیشین سرباز که ده‌ها تن از مردم بی‌گناه و مسئولان سپاهی و انتظامی استان در آن حملات تروریستی وحشیانه جان به جان آفرین تسلیم کردند، شادی خود را تا ساعات اولیه شب پنهان کردند تا به ساحت مقدس امام حسن عسکری (ع) اهانت نشود و سالروز شهادت این امام همام همچنان در دل عزادارانش مستحکم باقی بماند.


مردم زاهدان و سایر شهرهای استان شب گذشته را با شادی، سرور و برپایی جشن و آوازهای محلی و رقص‌های سنتی سپری کردند.
میدان امام علی (ع) زاهدان از ازدحام جمعیت زاهدان به خود می‌بالید که این میدان همچون نماد زرینی در بین شادی مردم و روشنایی چراغ‌های اتومبیل‌ها، موتورسیکلت‌ها و ... می‌درخشید.
مردم شهیدپرور و خانواده‌های داغدیده از جنایات این عنصر کثیف و جیره‌خوار استکبار جهانی با پخش شیرینی، شربیت و شکلات، افتخارآفرینی سربازان گمنام امام زمان (عج) را تقدیر می‌نمودند و با خوشحالی کردن و شادی کردن و لبخند زدن به دشمنان اسلام و نظام می‌فهماندند که اقتدار ایران اسلامی همیشه در جهان استوار می‌ماند و همیشه پیرو اصل ولایت‌فقیه هستند و این پیروزی غرورآفرین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برای دستگیری جندالشیطان زمان، عبدالمالک ریگی که در کمال ناباوری در دام غیورمردان سپاه اسلام افتاد و راه گریزی نداشت، جشن می‌گیرند و به فال نیک می‌پندارند و بر خود می‌بالند که هیچ نیروی خارجی از سوی دشمنان یارای مقابله با سپاهیان اسلام را ندارد.
غیرت ملی از یک یک مردان و زنان این دیار چه شیعه و چه سنی هویدا بود، هر فردی لبخند بر لبان خود داشت و از خوشحالی این پیروزی بزرگ در پوست خود نمی‌گنجید.
یاد شهدای عزیزی که به دست مزدوران و دست سپرده‌گان ایادی استکبار سینه‌هایشان آماج گلوله دشمن قرار گرفت و سرهای پاک‌شان به زیر تیغ ناپاک زالوصفتان بریده شد و بدن‌های پاک نمازگزاران محراب مسجد پاره پاره شد و خون‌ پاک شیعه و سنی درهم آمیخته شد، گرامی باد، آری زمان آن رسید تا وعده الهی محقق شود و جرثومه فساد و جنایت توسط سپاهیان نور در دام عدالت گرفتار آید و اسف به حال چنین کسانی که لعنت خدا و بندگانش بهمراه آنان است.
در انبوه جمعیت که میدان امام علی (ع) زاهدان را فراگرفته بود جوانانی با شور و اشتیاق به مردم و عابرین شربت و شیرینی تعارف می‌کردند و عده‌ای هم با در دست داشتن پرچم سه رنگ و پر افتخار جمهوری اسلامی، غرور ملی خود را به جهانیان نشان می‌دادند.
احمد بیات یکی از جوانان حاضر در میدان به خبرنگار فارس گفت: امشب به قدری از این پیروزی بزرگ خوشحالم که نمی‌توانم در پوست خود بگنجم به قدری از این خبر مسرت‌بخش شاد شدم که اشک خوشحالی در چشمانم بی‌اختیار می‌ریزد.
وی افزود: به غرور و شرف و غیرت و قدرتمندی و هوشیاری سربازان امام زمان (عج) تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم به چنین مردان با غیرتی که توانستند با هوشیاری و زکاوت این جنایتکار را دستگیر و به چنگال عدالت بسپارند.
بیات بیان کرد: از مسئولان حکومتی می‌خواهم تا هرچه زودتر این جنایتکار تاریخ شرق کشور را به سزای اعمال ننگینش برسانند.
دختر بچه‌ای هم که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را بر دست داشت و می‌خندید گفت: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل.
موسی غلامی دانشجوی یکی از دانشگاه‌های زاهدان هم به خبرنگار فارس گفت: این افتخاری است برای همه مردم ایران که در درون‌شان فرزندانی از سلاله پاک انبیاء پرورانده شده‌اند و اینگونه هوشیارانه و با درایت توانستند این ملعون زمان را دستگیر کنند و سبب خوشحالی ملت ایران و به ویژه مردم سیستان و بلوچستان شوند.
وی گفت: امشب به همراه دوستانم برای جشن و سرور به همراه سایر همشهریان خود به این محل آمده‌ام تا احساسات درونی خود را که برگرفته از غرور ملی و میهنی‌ام است، ابراز بدارم.
خانم سراوانی که بهمراه همسر و فرندانش به میدان امام علی (ع) آمده بود با چشمان گریان و پر شوق اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این تروریست جنایتکار توسط سپاه اسلام دستگیر شد و موج خوشحالی و شادی مردم ایران و به ویژه مردم این استان را فراگرفت.
وی در حالی که شعار می‌داد مرگ بر آمریکا و ایادی استکبار جهانی افزود: خدا ریشه این جنایتکاران را بخشکاند که خانواده‌های زیادی را در این استان داغدار کردند از مسئولان هم می‌خواهم هرچه زودتر این پلید شرور را به اشد مجازات برسانند.
موسوی یکی از کارکنان ادارات در زاهدان هم گفت: آغاز هفته وحدت مصادف شد با دستگیری جنایتکار شرق کشور که خوشحال هستم امسال میلاد فرخنده ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) در سراسر این استان با حال و هوایی وصف‌ناپذیر جشن گرفته می‌شود.
وی تصریح کرد: از آغازین لحظات شنیدن این خبر مسرت‌بخش به همه دوستان و آشنایان و اقوام خود پیامک فرستادم و این پیروزی را به آنها تبریک گفتم و بسیار خشنودم که بالاخره این جنایتکار توسط ماموران اطلاعاتی و امنیتی کشورمان دستگیر شد تا مرحمی بر دل داغدیده خانواده‌های شهدای جنایات این ددمنش باشد.
این شهروند بیان داشت: دیگر مردم سایر استان‌ها از این استان وحشت ندارد و به یاری الهی و ماموران امنیتی، دوباره امنیت در این استان پیدار می‌شود و شاهد عمران و توسعه و پیشرفت بیشتر در این خطه از کشورمان هستیم.
موج شادی و خوشحالی از دستگیری عبدالمالک ریگی همچنان در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ