سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
 
جمعه 88 بهمن 9 , ساعت 11:1 عصر

     هر روز ما، یک امتحان الهی هست 

........ امروز داشتم با خودم فکر می کردم آخه چرا انسان ها به فکر مردن نیستن یا کمتر به فکر مردن هستن از جمله خودم . ما همیشه مردن را واسه دیگران می بینیم واسه همینم هست که هیچ تدارکی برای اون طرف ( آخرت ) نمی کنیم . تا کی می خوایم بشینیم بگیم فردا دیگه کار بد نمی کنم از کجا معلومه که اصلا فرصت توبه داشته باشیم که حالا بخواهیم کار خوبم انجام بدیم . من یک زمانی تو کتاب ها می خوندم فلان عالم بزرگ سر دو راهی دنیا و آخرت قرار گرفت و با انتخابش از آزمایش الهی سر بلند بیرون اومد و راهش هموار شد و پیش خودم می گفتم این جور مسائل کم اتفاق می افته وقتی بزرگتر شدم دیدم نه هر روز ما، یک امتحان الهی هست به قول بزرگی هر روز کربلاست . امام حسین ( ع ) نرفت به کربلا که الان فقط یادش سر زبان ها باشد . رفت که الگو باشه و به ما بگه ایها الناس به خدا این دین اسلام حق هست و ارزش داره آدم همه چیشو واسه برپاییش بزاره . یک نکته جالب این انقلاب اسلامی چه زمانی شکل گرفت؟

دقیقا 31 سال پیش یعنی می شود 1400 هجری قمری والان 1431 هجری قمری هست و 31 سال ازپیروزی انقلاب می گذره.چه حکمتی داره واسه ما شیعیان که 14 عددی مقدس هست در ابتداش این انقلاب شکل بگیره ؟ به نظر من این خودش نشانه ای هست واسه اینکه این انقلاب بیشتر دینی هست تا سیاسی . بعضی ها خیلی کم لطف هستن آیا پیش خودشون نمیگن ایران چی بود و چی شد ؟ غیر از این هست که امام خمینی واسه حاکم شدن قرآن در جامعه قیام کرد . شاید مردم عادی جامعه براشون جالب باشه ببینن کسایی که پایبند به نظام هستن از این نظام چی دیدن !!!! آی مردم به اون دین و ایمانی که دارید نه پول میدن نه شیر نفت تو خونشون باز هست فقط این حاکمیت را سیاسی نمی بینن این حکومت را دینی می بینن و اعتقاد دارن که امام زمانشون هم به این مسئله اشراف داره . مطمئن باشین اگر این حکومت اشکالی داشت که مود تائید آقامون امام زمان ( عج ) نبود ایشان هم مثل جدشون امام حسین ( ع ) ساکت نمی نشستند و منتظر نمیشدن برادران دین محور آمریکایی و اسرائیلی و همچنین عزیزان انگلیسی قلبشون واسه اسلام بتپه.

   خدا ............ مرگ.........تفکر .............عمل



لیست کل یادداشت های این وبلاگ