سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از شریفترین کردار مرد بزرگوار آن است که از آنچه مى‏داند غفلت نماید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 87 بهمن 1 , ساعت 8:49 عصر

پاسخ‌گویی 24 ساعته به سؤالات دینی
به صورت آنلاین
 

مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی به پرسش‌های کاربران اینترنتی به صورت شبانه‌روزی و زنده پاسخ می‌گوید.
حجت‌الاسلام محمدرضا بهروز، مدیر بخش آنلاین مرکز پاسخ‌گویی به سؤالات دینی گفت: بخش زنده مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در 24 ساعت آماده پاسخ‌گویی به سؤالات دینی هموطنان در سراسر کشور است.
وی در ادامه افزود: از امروز بخش زنده این مرکز در 24 ساعت شبانه‌روز فعال شده است و کاربران می‌توانند سؤالات دینی، اخلاقی، مشاوره و دیگر مسائل مورد نیاز خود را از کارشناسان حوزوی این مرکز بپرسند.
حجت‌الاسلام بهروز درباره زمان و نشانی‌های پاسخ‌گویی به صورت زنده بیان داشت: کاربران می‌توانند از طریق پایگاه‌های اینترنتی
ارتباط شیعی و صدای بهار هر روز از ساعت 15 تا 23 با کارشناسان این مرکز سؤالات خود را در زمینه مسائل مذهبی و مشاوره دینی مطرح کنند.
وی همچنین اتاق‌های گفت‌وگو را از دیگر برنامه‌های زنده این بخش خواند و افزود: کاربران می‌توانند با دانلود نرم افزار مسنجر HiChatter
و نصب و اجرای آن برای خود آی‌دی ساخته و طبق برنامه با مدیران اتاق تماس برقرار کرده و از برنامه‌های اتاق با آی‌دی pasokhgoo از ساعت 21 تا 5 صبح استفاده کنند؛ همچنین این بخش در زمینه‌های نقد ادیان یک‌شنبه شب‌ها، مشاوره سه‌شنبه‌ شب‌ها، اعتقادی پنج‌شنبه شب‌ها و اخلاقی جمعه شب‌ها آماده پاسخ‌گویی به کاربران است.
مدیر بخش آنلاین مرکز پاسخ‌گویی به سؤالات دینی ارتباط از طریق برنامه یاهو مسنجر را از دیگر بخش‌های زنده این مرکز اعلام کرد و اظهار داشت: این بخش به سؤالات کاربران در موضوعات اعتقادات، مشاوره، فقه و احکام و احکام زنان هر روز از ساعت نه صبح تا یک شب به نشانی آی‌دی pasokhgoo
آماده پاسخ‌گویی به هموطنان در سراسر کشور است.
وی یاد‌آور شد: همچنین کاربران می‌توانند سؤالات دینی خود را به صورت خصوصی و یا صوتی با کارشناسان این مرکز در میان بگذارند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت زمان و برنامه‌های دقیق پاسخ‌گویی زنده به صورت اینترنتی می‌توانند به نشانی 
 مراجعه کنند.

www.pasokhgoo.ir

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ